VeloMarket
Darmowa dostawa do punktów Paczkomat® InPost dla wybranych produktów i zarejestrowanych klientów
Crash pady Cbr 1000 F 1987 - 1999 Honda SC21 SC24 SC25 dedykowane ramy ROSA

Crash pady Cbr 1000 F 1987 - 1999 Honda SC21 SC24 SC25 dedykowane ramy ROSA

CRASH PADY dedykowane do Benelli 502 502C ROSA

CRASH PADY dedykowane do Benelli 502 502C ROSA

CRASH PADY dedykowane do Bandit OLEJAK 650 oraz 1250 2005 / 2006 ROSA

Zostań klientem VeloBanku i zapłać za ten produkt Final Price Default User 221,15 zł
Final Price Velo User 221,15 zł
SKU
14850172613

Crash pady Bandit 650 1250 olejak od 2005 do 2006 Bandity chłodzone olejem z tych lat produkcji

CRASH PADY DEDYKOWANE do Bandit 650 1250 olejak

Komplet crash padów bocznych ramy Rosa do Bandit 650 1250 olejak zawiera wszystkie elementy niezbędne do zamontowania crash padów po obu stronach motocykla.

Dostaniesz pełny zestaw, gotowy do montażu po obu stronach, instrukcję obsługi oraz opakowanie.

Nie musisz się martwić, ponieważ nie będzie konieczne dokupowanie dodatkowych części, innymi słowowy w pudełku jest już wszystko co jest niezbędne do montażu crash padów na Twoim motocyklu.

Jak zamontować crash pady Rosa w Bandit 650 1250 olejak?

W instrukcji instalacji crash padów Rosa znajdziesz informacje dotyczące miejsca ich montażu. Na zdjęciu obok można zobaczyć, gdzie dokładnie należy przykręcić crash pad. W celu zamontowania crash padów Rosa należy zastąpić fabryczną śrubę śrubą z zestawu, przykręcając nią poszczególne elementy crash pada.

W instrukcji zamieszczono szczegółowy opis tego, jak krok po kroku zamontować crash pady Perun, wraz ze schematem konstrukcji i zdjęciami, co ułatwi cały proces montażu.

Czas montażu to ok. 20 minut po przygotowaniu narzędzi.

Crash pady ROSA zalety

Crash pady ROSA to najnowszy produkt jednego z największych polskich producentów crash padów motocyklowych z wieloletnim doświadczeniem w rewelacyjnej cenie. Nasze precyzyjnie wykonane dystanse zostały tak zaprojektowane, aby każdy minimalny ruch był wykonywany dokładnie na punkcie styku korpusu z aluminiową tuleją, która wypełnia okienko w ramie. Dzięki wykorzystaniu wysokiej jakości materiałów, takich jak stop aluminium stosowany w lotnictwie, wysokiej gęstości toczone tworzywa sztuczne osiągamy najwyższą jakość. Dystanse oraz korpusy są toczone z pełnych wałków, co gwarantuje ich niezawodność i precyzję. Średnica korpusu to fi 45 mm.

W naszych produktach wykorzystujemy wysokiej jakości śruby klasowe, pochodzące z renomowanych polskich fabryk. Oferowane przez nas śruby spełniają niemiecką normę DIN 960 oraz ISO 4762, co gwarantuje ich trwałość i niezawodność.

Nasze śruby są poddawane obróbce cieplnej, aby uzyskać optymalną twardość, zapewniającą nie tylko odpowiedni wychył ślizgacza w przypadku wypadku, ale także wytrzymałość i odporność na uszkodzenia. Dzięki temu, że nasze śruby są odpowiednio hartowane, nie łamią się podczas ekstremalnych obciążeń, a ich wygięcie skutecznie redukuje siłę uderzenia i chroni elementy konstrukcyjne ramy.

Korpusy naszych ślizgaczy wykonane są z solidnego i trudno-obrabialnego tworzywa polimerowego o bardzo wysokiej gęstości. Stąd większa waga polimeru ale za to dłuższa żywotność w ślizgu. Toczymy je na obrabiarkach CNC z wykorzystaniem materiałów o zwiększonych właściwościach mechanicznych, które stosowane są przez najlepsze angielskie marki akcesoriów motocyklowych. Nasze korpusy charakteryzują się bardzo wysoką odpornością mechaniczną i chemiczną, doskonałymi właściwościami ślizgowymi, niską absorpcją wilgoci oraz niskim współczynnikiem tarcia. Dodatkowo, stabilność wymiarowa polimeru jest na bardzo wysokim poziomie.

Dlatego, jeśli zależy Ci na bezpieczeństwie i niezawodności, wybierz nasze produkty, a cieszyć się będziesz pewnymi i mocnymi mocowaniami, które zapewnią Ci spokojną i bezpieczną jazdę na Twoim motocyklu.

Crash pady Rosa są dedykowane specjalnie do motocykla uwzględnionego w ofercie. Oznacza to, że długości poszczególnych elementów mogą różnić się od zdjęć katalogowych widocznych na aukcji. Co więcej, przy niektórych motocyklach crash pady będą np. asymetryczne, to znaczy z jednej strony nieco dłuższe a z drugiej strony nieco krótsze, ponieważ to wymusza np. konstrukcja ramy i innych elementów motocykla. Z kolei w niektórych motocyklach długości po obydwu stronach będą dokładnie takie same. Podsumowując, długości mogą różnić się od zdjęć katalogowych, natomiast ogólny wygląd, kolor, przeznaczenie nie ulegną zmianie. Innymi słowy, crash pady będą wyglądały w taki sposób jak na zdjęciach, a mogą być jedynie lekko krótsze lub dłuższe, wynika to z ich indywidualnego dopasowania, czyli tego, że są dedykowane właśnie do konkretnego modelu Twojego motocykla zawartego w aukcji.☺️

Co to są crash pady i do czego służą?

Crash pady ROSA ™ to elementy montowane na motocyklach, które służą do ochrony motocykla w przypadku wypadku lub kolizji. To polimerowo aluminiowe elementy ochronne, montowane na bocznych częściach motocykla, które absorbują energię uderzenia w momencie, gdy motocykl upadnie lub uderzy w przeszkodę bokiem. Crash pady zmniejszają uszkodzenia motocykla. Są one powszechnie stosowane przez motocyklistów, zwłaszcza tych, którzy jeżdżą na torach wyścigowych, ale także w codziennej jeździe na drogach publicznych.

Czy warto założyć dedykowane crash pady Rosa do swojego motocykla?

Rosa to crash pady wykonane z najwyższej jakości materiałów, które charakteryzują się solidnością oraz niezawodnością. W naszych crash-padach stosujemy wyłącznie śruby klasowe, wykonane ze wzmacnianego stopu Rm=800, które są w stanie wytrzymać spore obciążenia jednocześnie nie przenosząc ich nadmiernie na punkt montażu. Tuleja główna z tworzywa polimerowego jest perfekcyjnie wykonana i zapewnia doskonałą ochronę podczas upadku. Ponadto, nasze crash pady posiadają tuleje aluminiowe wykonane z najlepszego gatunku aluminium EN 7075, które wypełniają okienka ramy, zapewniając niezwykle wytrzymałą konstrukcję.

Nasze crash pady to produkt wykonany w całości w Polsce, co gwarantuje najwyższą jakość wykonania oraz dbałość o szczegóły. Konstrukcja ślizgacza oparta w większości o toczone tworzywo sztuczne zminimalizuje ryzyko uszkodzeń elementów konstrukcyjnych motocykla podczas wychyłu ślizgacza.

Polecamy crash pady ROSA, jako produkt o konkurencyjnej cenie, wykonany z lepszej jakości materiałów niż większość znanych na rynku marek. Opisy i zdjęcia stanowią wartość intelektualną firmy Weles.

Zdjęcia poglądowe crash padów  na motocyklach:

Więcej informacji
Waga1.000000
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:CRASH PADY dedykowane do Bandit OLEJAK 650 oraz 1250 2005 / 2006 ROSA
Twoja ocena
Sprzedawany przez
Wysyłamy w 1 dzień
Zwrot do 14 dni
Kraj wysyłki
POLSKA
Sprzedawany przez
Kontakt

Zamów kontakt

Nasi doradcy skontaktują się z Tobą w najbliższym możliwym terminie, w godzinach pracy infolinii -  od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę: w godzinach 9:00-17:00