Stałe zniżki dla klientów VeloBanku Ponad 400 tysięcy produktów Ponad 400 sprzedawców
Stałe zniżki dla klientów VeloBanku Ponad 400 tysięcy produktów Ponad 400 sprzedawców
Aby założyć profil sprzedawcy, należy przejść przez kilka prostych kroków:
Po skonfigurowaniu profilu możesz dodać produkty do sklepu i rozpocząć sprzedaż.
Tak, korzystanie z VeloMarketu jest bezpieczne zarówno dla sprzedawców, jak i dla kupujących.
Oferujemy zintegrowane systemy płatności, które pozwalają na bezpieczną i szybką obsługę transakcji. Dodatkowo stosujemy mechanizmy ochrony kupujących i sprzedających, które pomagają rozwiązać ewentualne problemy z zamówieniami.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa regularnie monitorujemy transakcje.
Zalecamy, aby sprzedawcy, jak i kupujący przestrzegali podstawowych zasad bezpieczeństwa, takich jak dokładne przeczytanie opisu produktu, sprawdzenie opinii o kontrahencie, czy też unikanie przejść na podejrzane strony internetowe.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości nasi konsultanci służą pomocą.
Prowizji to 8% wartości każdej sprzedaży. Oznacza to, że przy sprzedaży produktu za 100 zł, prowizja od sprzedaży wyniesie 8 zł, a otrzymana kwota wyniesie 92 zł.
Warto pamiętać, że prowizja ta pokrywa koszty obsługi transakcji, w tym koszty płatności online, wsparcie techniczne, a także promocję i marketing.
Jeśli masz jakieś pytania dotyczące kosztów prowizji lub innych opłat związanych z korzystaniem z naszej platformy, skontaktuj się z nami, a nasi konsultanci pomogą Ci rozwiązać wszelkie wątpliwości.
Tak! Jeśli Twoja Firma posiada konto VeloKonto Firma prowadzone w VeloBanku, to Twoja prowizja może zostać obniżona do 5%. Oznacza to, że przy sprzedaży produktu za 100 zł, prowizja od sprzedaży wyniesie 5 zł, a otrzymana kwota wyniesie 95 zł.
Aby dodać produkty, należy wykonać następujące kroki:
Jeśli masz trudności z dodawaniem produktów lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z zespołem wsparcia technicznego.
Aby zarządzać zamówieniami i płatnościami za sprzedane produkty, należy wykonać następujące kroki:
VeloMarket zapewnia zautomatyzowane narzędzia do zarządzania zamówieniami i płatnościami, które ułatwiają sprzedawcom kontrolowanie sprzedaży i finansów. W przypadku pytań lub problemów związanych z zarządzaniem zamówieniami i płatnościami skontaktuj się z zespołem wsparcia technicznego.
Oto kilka zasad:
Karty płatnicze – akceptujemy karty kredytowe i debetowe, takie jak Visa, Mastercard, American Express i wiele innych.
Przelewy bankowe – można dokonać przelewu bankowego bezpośrednio z konta bankowego na konto sprzedawcy.
Portfele elektroniczne – akceptujemy płatności dokonywane za pośrednictwem popularnych portfeli elektronicznych, takich jak PayPal, Skrill i inne.
Płatności za pobraniem – płatność za pobraniem
Dostawa – sprzedawcy mają obowiązek wysyłania zamówień w czasie i sposób, który został określony w regulaminie. Kupujący powinni otrzymać zamówienie w czasie i w stanie zgodnym z opisem.
Śledzenie przesyłek – VeloMarket udostępnia informację o statusie przesyłki, pod warunkiem, że sprzedający poprawnie przekazał numer przesyłki.
Zwroty – w przypadku, gdy kupujący z jakiegoś powodu chce zwrócić zamówienie, sprzedawca powinien przestrzegać procedur określonych w polityce zwrotów. Kupujący powinni otrzymać zwrot płatności lub wymianę na inny produkt zgodnie z ustaleniami między kupującym a sprzedawcą.
Reklamacje – w przypadku, gdy kupujący otrzymał uszkodzony lub niezgodny z opisem produkt, powinien zgłosić reklamację zgodnie z regulaminem. Sprzedawcy mają obowiązek rozpatrzyć reklamację i podjąć odpowiednie działania.
Zasady dotyczące dostawy i zwrotów są szczegółowo opisane w regulaminie.
Sprzedawcy powinni odpowiadać na pytania związane z produktami i zamówieniami w czasie nie dłuższym niż 24 godziny roboczych od momentu otrzymania zapytania.
W przypadku pytań związanych z zamówieniami sprzedawcy powinni na bieżąco informować klientów o statusie realizacji zamówienia, w tym o etapie przetwarzania, wysyłki i dostawy.
VeloMarket umożliwia również bezpośredni kontakt między sprzedawcą, a klientem poprzez funkcję wiadomości.
Sprzedawcy powinni przestrzegać obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych osobowych oraz nie zbierać i nie przetwarzać informacji o klientach bez ich wyraźnej zgody.
Velomarket umożliwia również zakupy bez rejestracji.
Kliknij w przycisk „Mój profil” dostępny na stronie głównej velomarket.pl (w prawym górnym rogu) Następnie wprowadź adres e-mail oraz hasło a następnie kliknij przycisk „Zaloguj się”.
Zaloguj się na stronie velomarket.pl i przejdź do zakładki „Moje zamówienia”. Znajdziesz tam informacje o aktualnym statusie zamówienia oraz przypisanym do niego numerze przesyłki.
Tak. Masz prawo do zwrotu lub wymiany towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Szczegółowe informacje dotyczące procedury zwrotu lub wymiany znajdziesz w zakładce „Polityka zwrotów” na naszej stronie.
Sposoby dostawy są definiowane przez sprzedawcę. Jeśli sprzedawca oferuje kilka rodzajów wysyłki, w podsumowaniu zamówienia określisz najdogodniejszy dla siebie sposób dostarczenia przesyłki. Zamawiając produkty od różnych sprzedawców, należy wybrać rodzaj dostawy dla każdego produktu.
Tak. Po wysłaniu zamówienia przez Sprzedawcę otrzymasz e-mail z numerem przesyłki oraz odnośnikiem do śledzenia. Aktualny status przesyłki znajdziesz również w zakładce „Moje zamówienia”.
Skontaktuj się ze sprzedawcą i zgłoś chęć anulowania lub zmiany zamówienia. Możesz to zrobić pod warunkiem, że Twoja przesyłka nie została jeszcze wysłana.
Jeśli masz pytania związane z realizacją zamówienia zadzwoń pod numer +48 42 214 43 37 (opłata zgodna z cennikiem Twojego operatora) Pracownicy infolinii dostępni są w dni robocze, w godzinach 8:00-16:00
Jeśli masz pytania związane z Odnawialnymi Źródłami Energii i ofertą finansowania inwestycji – skontaktuj się z nami pod numerem +48 500 933 143 (opłata zgodna z cennikiem Twojego operatora).
Tak. Dbamy o Twoją prywatność i bezpieczeństwo Twoich danych stosując odpowiednie zabezpieczenia. Transakcje są szyfrowane, a wszelkie dane przechowujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Tak. Zaznacz odpowiednią opcję podczas składania zamówienia i podaj dane niezbędne do wystawienia faktury. Faktura zostanie dołączona do przesyłki lub wysłana na adres e-mail.
Nasi doradcy skontaktują się z Tobą w najbliższym możliwym terminie, w godzinach pracy infolinii - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę: w godzinach 9:00-17:00