Stałe zniżki dla klientów VeloBanku
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze, podjęliśmy decyzję o przeprowadzeniu kompleksowej analizy dostępności naszej strony internetowej, która zapewnia dostęp do naszej platformy handlowej VeloMarket.pl. Celem było sprawdzenie zgodności z aktualnymi wytycznymi WCAG 2.2 na poziomie AA oraz normą EN 301 549.
Uważamy, że każdy klient – niezależnie od indywidualnych ograniczeń – powinien móc w pełni i komfortowo korzystać z naszych usług. Dostępność traktujemy nie tylko jako obowiązek prawny, ale przede wszystkim jako element odpowiedzialności społecznej i świadomego podejścia do obsługi klienta.
Dlatego VeloMarket aktywnie włącza się w proces zwiększania dostępności i stale pracuje nad jego doskonaleniem.
W oparciu o wyniki audytu rozpoczęliśmy wdrażanie konkretnych rozwiązań mających na celu dalszą poprawę dostępności naszych usług. Już teraz wdrożyliśmy m.in.:
To dopiero początek. Kolejne zmiany są w przygotowaniu – naszym celem jest stworzenie środowiska zakupowego przyjaznego i dostępnego dla każdego.
Na bieżąco monitorujemy spełnianie wymagań dostępności przez usługi świadczone w ramach naszej platformy zakupowej VeloMarket. Od dnia 28 czerwca 2025 r. konsumenci korzystający z serwisu będą mogli zgłaszać do Spółki skargi dotyczące braku zapewnienia dostępności. Skargi można kierować na adres:
Skargi będą rozpatrywane zgodnie z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Skarga musi zawierać:
Jeśli nie podasz nam tych informacji, nie rozpatrzymy Twojej skargi.
Twoją skargę rozpatrzymy do 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
Jeśli nie będziemy mogli udzielić odpowiedzi w tym terminie, poinformujemy Cię o tym. Wskażemy również przyczynę opóźnienia oraz przewidywany termin rozpatrzenia skargi.
Nie będzie on dłuższy niż 60 dni od dnia otrzymania skargi.
Odpowiedź na skargę przekażemy zgodnie z wybranym przez Ciebie sposobem.
Jak możesz odwołać się od naszej decyzji? Możesz złożyć Prezesowi Zarządu PFRON zawiadomienie o niespełnianiu przez produkt albo usługę wymagań dostępności https://www.pfron.org.pl
Nasi doradcy skontaktują się z Tobą w najbliższym możliwym terminie, w godzinach pracy infolinii - od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 . w godzinach .