Sklep nie będzie działał poprawnie w przypadku wyłączenia obsługi plików cookies.
Troszczymy się o Twoją prywatność
Centrum preferencji prywatności
W serwisie VeloMarket.pl wykorzystujemy pliki cookies (ciasteczka) w celu usprawnienia działania serwisu, ułatwienia Ci korzystania z serwisu oraz dostarczenia Ci treści dostosowanych do Twoich potrzeb.
Część z plików cookie jest niezbędna dla funkcjonowania serwisu, a korzystaniem przez nas z pozostałych możesz zarządzać.
Akceptacja wszystkich plików cookies powoduje zapisanie w pamięci przeglądarki niezbędnych plików cookies (wykorzystywanych do prawidłowego działania strony), plików analitycznych (które pomagają nam poprawiać i ulepszać funkcjonalności serwisu), funkcjonalnych (zapewniają bardziej dopasowane usługi) oraz marketingowych (umożliwiających wyświetlanie dopasowanych treści). Kliknij „Akceptuję wszystkie cookies”, jeśli zgadzasz się na wszystkie pliki cookies.
Jeśli chcesz wybrać, na które pliki cookies wyrażasz zgodę, kliknij „Zmień ustawienia”. Pliki cookies możesz usunąć po ich zapisaniu przez nas. W tym celu możesz skorzystać z: odpowiednich funkcji przeglądarki internetowej, programów służących w tym celu lub odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach Twojego systemu operacyjnego.
Administratorem Twoich danych jest ProEkspert Sp. z o.o. oraz niektórzy z nami współpracujący partnerzy.
Twoje wybory dotyczące plików cookies, wyrażane po zalogowaniu na naszym serwisie, są przypisywane do Twojego Profilu VeloMarket.pl i zachowują swoją ważność, gdy zalogujesz się na swój profil z innego urządzenia lub przeglądarki.
Są niezbędne do prawidłowego lub zoptymalizowanego funkcjonowania strony internetowej lub funkcjonalności, z których chcesz skorzystać, gdyż bez nich nie moglibyśmy poprawnie świadczyć usług, które oferujemy. Niektóre z nich zapewniają także bezpieczeństwo usług świadczonych przez serwis drogą elektroniczną. Możesz zablokować instalację niezbędnych plików cookies lub je usunąć przy pomocy ustawień przeglądarki, co w skrajnym wypadku może uniemożliwić w części lub w całości wyświetlanie się strony lub utrudnić poruszanie się po niej, w tym uniemożliwić korzystanie z niej.
Zapamiętują wybory dokonywane przez Ciebie zapewniając bardziej dopasowane usługi. Informacje zbierane przez tego rodzaju pliki cookies nie dostarczają danych na temat Twojej aktywności na stronach internetowych partnerów Serwisu.
Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej. Brak zgody nie wpływa na korzystanie z serwisu.
Pliki cookies o charakterze analitycznym służą do pomiaru liczby wizyt i zbierania informacji o źródłach ruchu. Wykorzystujemy je w celu poprawy działania Serwisu pozyskania informacji, które treści cieszą się największą popularnością oraz jak użytkownicy poruszają się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie z serwisu.
Darmowa dostawa do punktów Paczkomat® InPost dla wybranych produktów i zarejestrowanych klientów
Jak zwrócić produkt kupiony za pośrednictwem serwisu VeloMarket.pl?
Poinformuj sprzedawcę o tym, że chcesz zwrócić dany przedmiot (inaczej mówiąc, chcesz odstąpić od umowy zawartej na odległość).
Masz na to 14 dni – licząc od dnia następnego od otrzymania zamówienia.
Kontakt do sprzedawcy znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zakupu.
Sprzedawcę możesz powiadomić np.:
mailowo lub
korzystając z tradycyjnej poczty (list polecony).
Informację o odstąpieniu od umowy możesz przekazać, wypełniając formularz przygotowany przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Znajdziesz go pod tym linkiem.
Sprzedawca może poprosić Cię o wypełnienie własnego formularza zwrotu. Nie musisz tego robić, ale ułatwi to obsługę zgłoszenia.
W odpowiedzi na Twój wniosek sprzedawca przekaże informację, na jaki adres wysłać zwracany towar.
Koszt przesyłki za zwracany towar to opłata, którą ponosi Klient. Jednak coraz więcej sprzedawców przenosi ten koszt na siebie. Pracownik sklepu przekaże Ci pełną informację.
Zwracane produkty należy odesłać w ciągu 14 dni kalendarzowych od czasu poinformowania sprzedawcy o zwrocie (czyli od momentu złożenia wypowiedzenia umowy zawartej na odległość).
Czy do zwracanej przesyłki muszę dołączyć paragon lub fakturę?
Nie musisz tego robić. Jako dowód zakupu możesz dołączyć np.:
potwierdzenie zamówienia,
mail z informacją o sprzedaży lub
dowód dokonania przelewu.
Czym reklamacja różni się od zwrotu?
Reklamację składasz w momencie, gdy zakupiony towar ma wadę – nie odpowiada opisowi lub uległ awarii w trakcie trwania gwarancji. W takiej sytuacji przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji – sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć na nią w ciągu 30 dni od otrzymania zgłoszenia.
Zwrotu towaru możesz dokonać bez podania przyczyny, może to wynikać np. z Twojego zmienionego zdania. Wystarczy poinformować sprzedawcę o swojej decyzji i przestrzegać terminu zwrotu.
Czy zakupiony Towar muszę odesłać w oryginalnym opakowaniu?
Przy odstąpieniu od sprzedaży, produkty należy zwrócić w nienaruszonej formie. Ciężko jednak wymagać, by opakowanie pozostało zapieczętowane. Odsyłając towary, zapakuj je w oryginalne opakowanie i zabezpiecz przed dodatkowymi zniszczeniami.
W przypadku zwrotu w ramach reklamacji – nie jest wymagane przekazanie towaru w oryginalnym opakowaniu. Pamiętaj jednak o poprawnym zabezpieczeniu przesyłki.
Czy mogę zwrócić każdy zakup?
Istnieją produkty, których nie można zwrócić. Są to m.in.:
produkty o krótkiej dacie przydatności do spożycia,
produkty, które wymagają specjalnego opakowania ze względów higienicznych lub zdrowotnych – np. soczewki kontaktowe, których opakowanie zostało otworzone,
płyty CD, DVD (itp.) – a więc nagrania dźwiękowe, wizualne i programy komputerowe, w których opakowania zostały naruszone,
towary wykonane na zamówienie lub zostały spersonalizowane (np. biżuteria z wykonanym grawerem, szafka na wymiar, lustro na wymiar).
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Sprzedawca ma obowiązek – nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania Twojego oświadczenia – zwrócić pieniądze za zakupiony towar. Powinien to zrobić w taki sam sposób, w jaki Ty dokonałaś/eś płatności (np. przelewem, kartą). Sprzedawca może – po uzgodnieniu z Tobą – zwrócić pieniądze inną drogą (np. opłata została wniesiona kartą, a sprzedawca zwraca opłatę przelewem).
Ile mam czasu na złożenie reklamacji?
Czas na zgłoszenie określony jest w umowie gwarancyjnej, zwykle wynosi od jednego roku do trzech lat. Szczegóły umowy przekaże Ci sprzedawca.
Kontakt
Zamów kontakt
Nasi doradcy skontaktują się z Tobą w najbliższym możliwym terminie, w godzinach pracy infolinii - od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 . w godzinach .