1. Znajdź wymarzony produkt, korzystając z wyszukiwarki lub przeglądając jedną z kilkunastu kategorii zakupowych.
Wyszukiwarka dostępna jest na głównej stronie VeloMarketu oraz na podstronach z produktami.
Listę kategorii znajdziesz, klikając w przycisk menu (z trzema poziomymi kreskami) zlokalizowany w lewym górnym rogu strony (obok logotypu VeloMarekt.pl).
Jeśli wyświetlasz market na ekranie komputera, to obok przycisku menu znajdziesz napis: Wszystkie kategorie.
2. Dodaj wybrane produkty do koszyka.
Na smartfonie i na komputerze – przejdź do wybranego produktu, wskaż ilość i wybierz przycisk „Dodaj do koszyka”.
Korzystając z komputera – produkty możesz dodawać bezpośrednio z wyświetlonej listy w danej kategorii. Wystarczy najechać kursorem myszy na dany towar i kliknąć zieloną ikonę koszyka (w prawym górnym rogu zdjęcia produktu).
3. Przejdź do koszyka – wybierz ikonę widoczną w prawym górnym rogu strony.
Po wybraniu ikony koszyka możesz podejrzeć jego zawartość lub przejść do kasy. Wybierając „Zobacz koszyk” możesz: zweryfikować wartość zamówienia, zmienić ilość zamawianych produktów, wprowadzić kod rabatowy.
4. Z koszyka przejdź do płatności.
Jeśli robisz zakupy po raz pierwszy lub nie masz jeszcze profilu w VeloMarkecie, to poprosimy Cię o podanie danych umożliwiających dostarczenie zakupionych produktów.
Najważniejsze z nich to:
imię i nazwisko,
adres,
numer telefonu.
5. Po uzupełnieniu danych adresowych wskaż metodę dostawy.
Dostępne metody i ceny dostawy mogą się różnić – zależnie od gabarytów zamawianych produktów, możliwości logistycznych sprzedawcy oraz dostępności firm kurierskich w Twojej okolicy.
6. Wskaż najdogodniejszą formę płatności.
Możesz skorzystać z szybkiego przelewu, płatności za pośrednictwem Apple Pay / Google Pay lub Blik..
Kontakt
Zamów kontakt
Nasi doradcy skontaktują się z Tobą w najbliższym możliwym terminie, w godzinach pracy infolinii - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę: w godzinach 9:00-17:00