Stałe zniżki dla klientów VeloBanku
Stałe zniżki dla klientów VeloBanku
Nie musisz tego robić. Jako dowód zakupu możesz dołączyć np.:
Reklamację składasz w momencie, gdy zakupiony towar ma wadę – nie odpowiada opisowi lub uległ awarii w trakcie trwania gwarancji. W takiej sytuacji przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji – sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć na nią w ciągu 30 dni od otrzymania zgłoszenia.
Zwrotu towaru możesz dokonać bez podania przyczyny, może to wynikać np. z Twojego zmienionego zdania. Wystarczy poinformować sprzedawcę o swojej decyzji i przestrzegać terminu zwrotu.
Przy odstąpieniu od sprzedaży, produkty należy zwrócić w nienaruszonej formie. Ciężko jednak wymagać, by opakowanie pozostało zapieczętowane. Odsyłając towary, zapakuj je w oryginalne opakowanie i zabezpiecz przed dodatkowymi zniszczeniami.
W przypadku zwrotu w ramach reklamacji – nie jest wymagane przekazanie towaru w oryginalnym opakowaniu. Pamiętaj jednak o poprawnym zabezpieczeniu przesyłki.
Istnieją produkty, których nie można zwrócić. Są to m.in.:
Sprzedawca ma obowiązek – nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania Twojego oświadczenia – zwrócić pieniądze za zakupiony towar. Powinien to zrobić w taki sam sposób, w jaki Ty dokonałaś/eś płatności (np. przelewem, kartą). Sprzedawca może – po uzgodnieniu z Tobą – zwrócić pieniądze inną drogą (np. opłata została wniesiona kartą, a sprzedawca zwraca opłatę przelewem).
Czas na zgłoszenie określony jest w umowie gwarancyjnej, zwykle wynosi od jednego roku do trzech lat. Szczegóły umowy przekaże Ci sprzedawca.
Nasi doradcy skontaktują się z Tobą w najbliższym możliwym terminie, w godzinach pracy infolinii - od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 . w godzinach .