Sklep nie będzie działał poprawnie w przypadku wyłączenia obsługi plików cookies.
Troszczymy się o Twoją prywatność
Centrum preferencji prywatności
W serwisie VeloMarket.pl wykorzystujemy pliki cookies (ciasteczka) w celu usprawnienia działania serwisu, ułatwienia Ci korzystania z serwisu oraz dostarczenia Ci treści dostosowanych do Twoich potrzeb.
Część z plików cookie jest niezbędna dla funkcjonowania serwisu, a korzystaniem przez nas z pozostałych możesz zarządzać.
Akceptacja wszystkich plików cookies powoduje zapisanie w pamięci przeglądarki niezbędnych plików cookies (wykorzystywanych do prawidłowego działania strony), plików analitycznych (które pomagają nam poprawiać i ulepszać funkcjonalności serwisu), funkcjonalnych (zapewniają bardziej dopasowane usługi) oraz marketingowych (umożliwiających wyświetlanie dopasowanych treści). Kliknij „Akceptuję wszystkie cookies”, jeśli zgadzasz się na wszystkie pliki cookies.
Jeśli chcesz wybrać, na które pliki cookies wyrażasz zgodę, kliknij „Zmień ustawienia”. Pliki cookies możesz usunąć po ich zapisaniu przez nas. W tym celu możesz skorzystać z: odpowiednich funkcji przeglądarki internetowej, programów służących w tym celu lub odpowiednich narzędzi dostępnych w ramach Twojego systemu operacyjnego.
Administratorem Twoich danych jest ProEkspert Sp. z o.o. oraz niektórzy z nami współpracujący partnerzy.
Twoje wybory dotyczące plików cookies, wyrażane po zalogowaniu na naszym serwisie, są przypisywane do Twojego Profilu VeloMarket.pl i zachowują swoją ważność, gdy zalogujesz się na swój profil z innego urządzenia lub przeglądarki.
Są niezbędne do prawidłowego lub zoptymalizowanego funkcjonowania strony internetowej lub funkcjonalności, z których chcesz skorzystać, gdyż bez nich nie moglibyśmy poprawnie świadczyć usług, które oferujemy. Niektóre z nich zapewniają także bezpieczeństwo usług świadczonych przez serwis drogą elektroniczną. Możesz zablokować instalację niezbędnych plików cookies lub je usunąć przy pomocy ustawień przeglądarki, co w skrajnym wypadku może uniemożliwić w części lub w całości wyświetlanie się strony lub utrudnić poruszanie się po niej, w tym uniemożliwić korzystanie z niej.
Zapamiętują wybory dokonywane przez Ciebie zapewniając bardziej dopasowane usługi. Informacje zbierane przez tego rodzaju pliki cookies nie dostarczają danych na temat Twojej aktywności na stronach internetowych partnerów Serwisu.
Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych użytkowników i tym samym bardziej cenne dla wydawców i reklamodawców strony trzeciej. Brak zgody nie wpływa na korzystanie z serwisu.
Pliki cookies o charakterze analitycznym służą do pomiaru liczby wizyt i zbierania informacji o źródłach ruchu. Wykorzystujemy je w celu poprawy działania Serwisu pozyskania informacji, które treści cieszą się największą popularnością oraz jak użytkownicy poruszają się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie z serwisu.
Darmowa dostawa do punktów Paczkomat® InPost dla wybranych produktów i zarejestrowanych klientów
Stałe zniżki dla klientów VeloBanku Ponad 2 mln produktów Ponad 1000 sprzedawców
Konstrukcja modułowa™ SERII PRO polegająca na zastosowaniu dwóch śrub o różnych klasach twardości, oraz rożnych stopów aluminium, od miękkich po twarde stopy używane w lotnictwie.
ŚRUBA O WYSOKIEJ WYTRZYMAŁOŚCI NA ROZCIĄGANIE Rm=1200
TWARDE STOPY ALUMINIUM LOTNICZEGO
PUNKT WYCHYŁU ŚRUBY
FAZA REDUKCYJNA ZMNIEJSZAJĄCA ŚREDNICĘ STYKU
SZTYWNY KORPUS Z ALUMINIUM O MNIEJSZEJ TWARDOŚCI
ALUMINIUM O MNIEJSZEJ TWARDOŚCI
ŚRUBA O NIŻSZEJ WYTRZYMAŁOŚCI NA ROZCIĄGANIE Rm=800
TWORZYWO POCHŁANIAJĄCE ENERGIĘ
Jak zamontować crash pady wBenelli 502C
Punkt montażu crash padów na ramie znajduje się na zdjęciu obok.
W celu montażu crash padów należy wykręcić śrubę fabryczną wskazaną w instrukcji i w jej miejsce wkręcić śrubę z zestawu. Następnie postępuj krok po kroku zgodnie z instrukcją. Montaż jest stosunkowo prosty i możliwy do przeprowadzenia przez każdego motocyklistę z podstawową wiedzą mechaniczną.
Crash pady w Benelli 502C zamontujesz w ok. 15 min.
Szczegółową instrukcję jak zamontować crash pady w Benelli 502C
znajdziesz w pudełku wraz z crash padami Azarel PRO.
Dwuśrubowy modułowy™ system serii Azarel PRO™ przenosi obciążenia w większym stopniu na łącznik crash pada a nie na ramę motocykla.
W cyklu produkcyjnym serii Azarel PRO zastosowaliśmy odrębne rodzaje stopów lekkich. Konstrukcję tworzą pojedyncze elementy wykonane z materiałów o innej twardości oraz śruby o odmiennych właściwościach mechanicznych stali. Części aluminiowe są wykonane z 3-ech różnych stopów aluminium, które spełniają 3 różne europejskie normy ISO. Dzięki zastosowaniu aluminium EN AW-7075, EN AW-2017A, oraz EN AW-5754 oraz śrub o wytrzymałościach stali na rozciąganie Rm=800, Rm=1000 oraz Rm=1200, powstała nowatorska konstrukcja o budowie modularnej™. Oznacza to, że przykładowy zestaw naszych crashpadów modułowych™ z serii Azarel PRO może składać się nawet z 14-nastu różnych elementów, z których każdy spełnia określoną funkcję. Ewentualny wychył śruby podczas mocnego ślizgu następuje w większym stopniu na śrubie o niższych właściwościach stali na rozciąganie i odbywa się na naszej tarczce pośredniej, a nie bezpośrednio na elementach konstrukcyjnych motocykla. Siły przenoszone są w większym stopniu na element akcesoryjny, a nie na fabryczne punkty konstrukcyjne motocykla. Całość dopełnia sprawdzona i wypróbowana końcówka z tworzywa sztucznego.
Każdy pojedynczy element ślizgacza składający się na gotowy produkt wykonywany jest z pełnego wałka materiału. Tworzywo sztuczne nie jest odlewane przy użyciu matrycy odlewniczej. Odpowiednio gatunkowe tworzywo z dodatkiem grafitu jest frezowane i nawiercane zawsze tylko i wyłącznie z pełnego wałka, dzięki czemu zachowuje swoje właściwości chemiczne oraz strukturę materiału. Tylko taki rodzaj produkcji w naszym przekonaniu zapewnia końcówkom wymiennym z tworzywa właściwą dla nich wytrzymałość.
Ostateczny kształt gotowego elementu z tworzywa uzyskuje się na obrabiarkach CNC, co zapewnia dokładność i powtarzalność obrabianych elementów. Korpusy aluminiowe oraz dystanse również wytaczane są z pełnego wałka, nie używamy gotowych produktów (rur, tulejek, pierścieni itp.) Każdy element aluminiowy posiada nabity jednoznaczny, niepowtarzalny identyfikator. Części aluminiowe są indywidualnie sygnowane poprzez ręczne nabijanie stalową puncą.
Materiały użyte do produkcji pochodzą z Polski oraz państw UE. Wszystkie detale, półprodukty, produkty dodatkowe, materiały marketingowe składające się na całość kompletu zostały wykonane w Polsce.
Co odróżnia serię Azarel PRO od konkurencji ?
System dwuśrubowy;
Modułowa konstrukcja stopów lekkich;
Gruba tarcza pośrednia ze stopów lotniczych;
Jedne z najlepszych materiałów konstrukcyjnych na rynku europejskim;
Atrakcyjny poziom ustalonej ceny optymalnej dla projektu o tak dużym koszcie produkcji;
AZARELPRO to crash pady dwuśrubowe™ modułowe™ z serii zaawansowanej
Państwa motocykl to dzieło sztuki inżynieryjnej, rozumiemy to, dlatego projektując nasze produkty i staramy się im dorównać.
Nowe, zmodernizowane modele serii zaawansowanej w stosunku do poprzedniego sezonu.
Nasi doradcy skontaktują się z Tobą w najbliższym możliwym terminie, w godzinach pracy infolinii - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę: w godzinach 9:00-17:00