Stałe zniżki dla klientów VeloBanku Ponad 2 mln produktów Ponad 1000 sprzedawców
Stałe zniżki dla klientów VeloBanku Ponad 2 mln produktów Ponad 1000 sprzedawców
Seria zaawansowana
Dedykowane dla motocykli z roczników od 1987 do 1999
Przedmiotem sprzedaży jest pełny komplet bocznych crash padów ramy marki Azarel z serii PRO, wraz z montażem.
Komplet do Honda Cbr 1000 F od 1987 do 1999 roku SC21 SC24 SC25 zawiera :
KONSTRUKCJA DWUŚRUBOWA, MODUŁOWA™
Konstrukcja modułowa™ SERII PRO polegająca na zastosowaniu dwóch śrub o różnych klasach twardości, oraz rożnych stopów aluminium, od miękkich po twarde stopy używane w lotnictwie.
Jak zamontować crash pady w Cbr 1000 F od 1987 do 1999 roku SC21 SC24 SC25
Punkt montażu crash padów na ramie znajduje się na zdjęciu obok.
Crash pady w Honda Cbr 1000 F od 1987 do 1999 roku SC21 SC24 SC25 zamontujesz w ok. 60-90 min.
Szczegółową instrukcję jak zamontować crash pady w Cbr 1000 F od 1987 do 1999 roku SC21 SC24 SC25 znajdziesz w pudełku wraz z crash padami Azarel PRO.
! Montaż wymaga wycięcia otworków w owiewce !
Sam montaż jest prosty natomiast wycięcie otworów montażowych może nastręczać trudności. Jeśli nie jesteśmy pewni swoich umiejętności, wykonajmy je w lokalnym serwisie motocyklowym.
Dwuśrubowy modułowy™ system serii Azarel PRO™ przenosi obciążenia w większym stopniu na łącznik crash pada a nie na ramę motocykla.
W cyklu produkcyjnym serii Azarel PRO zastosowaliśmy odrębne rodzaje stopów lekkich. Konstrukcję tworzą pojedyncze elementy wykonane z materiałów o innej twardości oraz śruby o odmiennych właściwościach mechanicznych stali. Części aluminiowe są wykonane z 3-ech różnych stopów aluminium, które spełniają 3 różne europejskie normy ISO. Dzięki zastosowaniu aluminium EN AW-7075, EN AW-2017A, oraz EN AW-5754 oraz śrub o wytrzymałościach stali na rozciąganie Rm=800, Rm=1000 oraz Rm=1200, powstała nowatorska konstrukcja o budowie modularnej™. Oznacza to, że przykładowy zestaw naszych crashpadów modułowych™ z serii Azarel PRO może składać się nawet z 14-nastu różnych elementów, z których każdy spełnia określoną funkcję. Ewentualny wychył śruby podczas mocnego ślizgu następuje w większym stopniu na śrubie o niższych właściwościach stali na rozciąganie i odbywa się na naszej tarczce pośredniej, a nie bezpośrednio na elementach konstrukcyjnych motocykla. Siły przenoszone są w większym stopniu na element akcesoryjny, a nie na fabryczne punkty konstrukcyjne motocykla. Całość dopełnia sprawdzona i wypróbowana końcówka z tworzywa sztucznego.
Każdy pojedynczy element ślizgacza składający się na gotowy produkt wykonywany jest z pełnego wałka materiału. Tworzywo sztuczne nie jest odlewane przy użyciu matrycy odlewniczej. Odpowiednio gatunkowe tworzywo z dodatkiem grafitu jest frezowane i nawiercane zawsze tylko i wyłącznie z pełnego wałka, dzięki czemu zachowuje swoje właściwości chemiczne oraz strukturę materiału. Tylko taki rodzaj produkcji w naszym przekonaniu zapewnia końcówkom wymiennym z tworzywa właściwą dla nich wytrzymałość.
Ostateczny kształt gotowego elementu z tworzywa uzyskuje się na obrabiarkach CNC, co zapewnia dokładność i powtarzalność obrabianych elementów. Korpusy aluminiowe oraz dystanse również wytaczane są z pełnego wałka, nie używamy gotowych produktów (rur, tulejek, pierścieni itp.) Każdy element aluminiowy posiada nabity jednoznaczny, niepowtarzalny identyfikator. Części aluminiowe są indywidualnie sygnowane poprzez ręczne nabijanie stalową puncą.
Materiały użyte do produkcji pochodzą z Polski oraz państw UE. Wszystkie detale, półprodukty, produkty dodatkowe, materiały marketingowe składające się na całość kompletu zostały wykonane w Polsce.
Co odróżnia serię Azarel PRO od konkurencji ?
AZAREL PRO to crash pady dwuśrubowe™ modułowe™ z serii zaawansowanej
Państwa motocykl to dzieło sztuki inżynieryjnej, rozumiemy to, dlatego projektując nasze produkty i staramy się im dorównać.
Nowe, zmodernizowane modele serii zaawansowanej w stosunku do poprzedniego sezonu.
Produkt w całości wyprodukowany w Polsce.
Waga | 1.000000 |
---|
Nasi doradcy skontaktują się z Tobą w najbliższym możliwym terminie, w godzinach pracy infolinii - od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę: w godzinach 9:00-17:00