VeloMarket
Darmowa dostawa do punktów Paczkomat® InPost dla wybranych produktów i zarejestrowanych klientów
Crash pady Honda CB 600 F Hornet CB600 PC41 2007 2013 dwuśrubowe Azarel PRO

Crash pady Honda CB 600 F Hornet CB600 PC41 2007 2013 dwuśrubowe Azarel PRO

Crash pady S1000 BMW S 1000 RR od 2015 roku dwuśrubowe Azarel PRO

Crash pady S1000 BMW S 1000 RR od 2015 roku dwuśrubowe Azarel PRO

Crash pady HONDA CB 650 F / R CB650 Honda CB 650F dwuśrubowe Azarel PRO

Zostań klientem VeloBanku i zapłać za ten produkt Final Price Default User 319,13 zł
Final Price Velo User 319,13 zł
SKU
15085778689

Azarel PRO

Seria zaawansowana

Crash Pady dwuśrubowe dla Hondy CB650 F oraz wersji R

! bez owiewki chłodnicy, z odsłoniętym fabrycznie punktem na ramie, wskazanym na zdjęciu punktu montażowego.

Dedykowane dla motocykli produkowanych od 2014 do dzisiaj (wszystkie lata produkcji CB 650).

Przedmiotem sprzedaży jest pełny komplet bocznych crash padów ramy marki Azarel z serii PRO, wraz z montażem.

Komplet zawiera :

  1. Końcówki crash padów z tworzywa syntetycznego 2 szt.;
  2. Tuleje korpusów2 szt.;
  3. Śruby w różnych klasach twardości 4 sztuki / 2 szt. na lewą stronę i 2 szt. na prawą
  4. Łączniki z aluminium lotniczego PA9 2 szt. (Adaptery sytemu dwuśrubowego);
  5. Tuleje redukcyjne oraz/lub dystansujące 2 szt.;
  6. Szczegółowa, indywidualna instrukcja montażu crash padów;
  7. Pudełko;
  8. Naklejki z logo Azarel PRO na motocykl;

KONSTRUKCJA DWUŚRUBOWA, MODUŁOWA

Konstrukcja modułowa SERII PRO polegająca na zastosowaniu dwóch śrub o różnych klasach twardości, oraz rożnych stopów aluminium, od miękkich po twarde stopy używane w lotnictwie.

  1. ŚRUBA O WYSOKIEJ WYTRZYMAŁOŚCI NA ROZCIĄGANIE Rm=1200
  2. TWARDE STOPY ALUMINIUM LOTNICZEGO
  3. PUNKT WYCHYŁU ŚRUBY
  4. FAZA REDUKCYJNA ZMNIEJSZAJĄCA ŚREDNICĘ STYKU
  5. SZTYWNY KORPUS Z ALUMINIUM O MNIEJSZEJ TWARDOŚCI
  6. ALUMINIUM O MNIEJSZEJ TWARDOŚCI
  7. ŚRUBA O NIŻSZEJ WYTRZYMAŁOŚCI NA ROZCIĄGANIE Rm=800
  8. TWORZYWO POCHŁANIAJĄCE ENERGIĘ

Jak zamontować crash pady w CB650 F

Punkt montażu crash padów na ramie znajduje się na zdjęciu obok.

W celu montażu crash padów należy wykręcić śrubę fabryczną wskazaną w instrukcji i w jej miejsce wkręcić śrubę z zestawu. Następnie postępuj krok po kroku zgodnie z instrukcją. Montaż jest stosunkowo prosty i możliwy do przeprowadzenia przez każdego motocyklistę z podstawową wiedzą mechaniczną.

Crash pady w CB650 F zamontujesz w ok. 25 min.

Szczegółową instrukcję jak zamontować crash pady w CB650 F znajdziesz w pudełku wraz z crash padami Azarel PRO.

Crash pady montowane są na śrubie fi 12 mm do ramy.

! CB650 F bez owiewki chłodnicy, wskazany punkt na Twoim motocyklu musi być odsłonięty (tak jak na zdjęciu), aby możliwy był montaż bez ingerencji w owiewkę.

! Ważne - Crash pady montowane są na śrubie fi 12 mm DO RAMY, a nie do górnego, słabego, trójkątnego łącznika, dlatego wskazany punkt na Twoim motocyklu musi być odsłonięty (tak jak na zdjęciu), aby możliwy był montaż bez ingerencji w owiewkę. Jeśli w swojej CB 650 masz owiewkę chłodnicy, niezbędne będzie podpiłowanie owiewek po obu stronach. Punkt powinien być fabrycznie odsłonięty (zdjęcia powyżej), czyli bez owiewek chłodnicy, wówczas montaż będzie szybki i bezinwazyjny.

Dwuśrubowy modułowy™ system serii Azarel PRO™ przenosi obciążenia w większym stopniu na łącznik crash pada a nie na ramę motocykla.

         W cyklu produkcyjnym serii Azarel PRO zastosowaliśmy odrębne rodzaje stopów lekkich. Konstrukcję tworzą pojedyncze elementy wykonane z materiałów o innej twardości oraz śruby o odmiennych właściwościach mechanicznych stali. Części aluminiowe są wykonane z 3-ech różnych stopów aluminium, które spełniają 3 różne europejskie normy ISO. Dzięki zastosowaniu aluminium EN AW-7075, EN AW-2017A, oraz EN AW-5754 oraz śrub o wytrzymałościach stali na rozciąganie Rm=800, Rm=1000 oraz Rm=1200, powstała nowatorska konstrukcja o budowie modularnej™. Oznacza to, że przykładowy zestaw naszych crashpadów modułowych™ z serii Azarel PRO może składać się nawet z 14-nastu różnych elementów, z których każdy spełnia określoną funkcję. Ewentualny wychył śruby podczas mocnego ślizgu następuje w większym stopniu na śrubie o niższych właściwościach stali na rozciąganie i odbywa się na naszej tarczce pośredniej, a nie bezpośrednio na elementach konstrukcyjnych motocykla. Siły przenoszone są w większym stopniu na element akcesoryjny, a nie na fabryczne punkty konstrukcyjne motocykla. Całość dopełnia sprawdzona i wypróbowana końcówka z tworzywa sztucznego.

Każdy pojedynczy element ślizgacza składający się na gotowy produkt wykonywany jest z pełnego wałka materiału. Tworzywo sztuczne nie jest odlewane przy użyciu matrycy odlewniczej. Odpowiednio gatunkowe tworzywo z dodatkiem grafitu jest frezowane i nawiercane zawsze tylko i wyłącznie z pełnego wałka, dzięki czemu zachowuje swoje właściwości chemiczne oraz strukturę materiału. Tylko taki rodzaj produkcji w naszym przekonaniu zapewnia końcówkom wymiennym z tworzywa właściwą dla nich wytrzymałość.

Ostateczny kształt gotowego elementu z tworzywa uzyskuje się na obrabiarkach CNC, co zapewnia dokładność i powtarzalność obrabianych elementów. Korpusy aluminiowe oraz dystanse również wytaczane są z pełnego wałka, nie używamy gotowych produktów (rur, tulejek, pierścieni itp.) Każdy element aluminiowy posiada nabity jednoznaczny, niepowtarzalny identyfikator.  Części aluminiowe są indywidualnie sygnowane poprzez ręczne nabijanie stalową puncą.

Materiały użyte do produkcji pochodzą z Polski oraz państw UE. Wszystkie detale, półprodukty, produkty dodatkowe, materiały marketingowe składające się na całość kompletu zostały wykonane w Polsce.

Co odróżnia serię Azarel PRO od konkurencji ?

  • System dwuśrubowy;
  • Modułowa konstrukcja stopów lekkich;
  • Gruba tarcza pośrednia ze stopów lotniczych;
  • Jedne z najlepszych materiałów konstrukcyjnych na rynku europejskim;
  • Atrakcyjny poziom ustalonej ceny optymalnej dla projektu o tak dużym koszcie produkcji;

AZAREL PRO to crash pady dwuśrubowe™ modułowe™ z serii zaawansowanej

Państwa motocykl to dzieło sztuki inżynieryjnej, rozumiemy to, dlatego projektując nasze produkty i staramy się im dorównać.

Nowe, zmodernizowane modele serii zaawansowanej w stosunku do poprzedniego sezonu.

Crash pady produkowane w Polsce

Więcej informacji
Waga1.500000
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Crash pady HONDA CB 650 F / R CB650 Honda CB 650F dwuśrubowe Azarel PRO
Twoja ocena
Sprzedawany przez
Wysyłamy w 1 dzień
Zwrot do 14 dni
Kraj wysyłki
POLSKA
Sprzedawany przez
Kontakt

Zamów kontakt

Nasi doradcy skontaktują się z Tobą w najbliższym możliwym terminie, w godzinach pracy infolinii -  od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę: w godzinach 9:00-17:00