VeloMarket
Darmowa dostawa do punktów Paczkomat® InPost dla wybranych produktów i zarejestrowanych klientów
Crash pady Honda CB 600 F Hornet CB600 PC34 PC36 do 2006 roku PERUN

Crash pady Honda CB 600 F Hornet CB600 PC34 PC36 do 2006 roku PERUN

Crash pady Honda CBR 1000 RR 2004 2005 2006 2007 CBR1000RR SC57 PERUN

Crash pady Honda CBR 1000 RR 2004 2005 2006 2007 CBR1000RR SC57 PERUN

Crash pady Honda CBF 1000 przed liftingiem 2006 2007 2008 2009 2010 PERUN

Zostań klientem VeloBanku i zapłać za ten produkt Final Price Default User 215,34 zł
Final Price Velo User 215,34 zł
SKU
14925159673

Crash pady Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Witaj w motocyklowym świecie naszego sklepu producenckiego. W naszej szerokiej ofercie znajdziesz crash pady do wielu japońskich i europejskich motocykli. Z pewnością znajdziecie Państwo produkty odpowiadające na Wasze potrzeby.

Honda CBF 1000 (2006 - 2010) Crash pady dedykowane Perun Manufaktura

Zestaw Crash padów Perun™  do Honda CBF 1000 (2006 - 2010) zawiera wszystkie elementy niezbędne do montażu crash padów na obydwie strony motocykla.

Otrzymasz pełny zestaw, gotowy do montażu na obydwie strony, instrukcję montażu oraz opakowanie.

O nic nie musisz się martwić, ponieważ nie będziesz musiał dokupować żadnych dodatkowych elementów.

Jakie crash pady do Crash pady do Honda CBF 1000 (2006 - 2010)

Odpowiedź jest prosta, najlepszym wyborem jest teraz Perun™ Manufaktura.

Crash pady Perun nie są ozdobą, ale są realnym zabezpieczeniem. Bezsprzecznie jest to produkt wykonany z najwyższej jakości materiałów. Przede wszystkim gęsty polimer o dużych wymiarach (średnica ok. 50 mm), to cecha, dzięki której ślizgacz nie skończy się już po paru metrach asfaltu. Dzięki temu podczas upadku starczy na dłużej i przez dłuższy czas będzie chronił Cię w przy ślizgu.

Precyzyjnie toczone i frezowane dystanse są dopasowane pod względem wytrzymałości i indywidualnie do każdego modelu motocykla. Dzięki temu kontrolują zakres wygięcia śruby podczas ślizgu. Idąc dalej, crashpad nie wygnie się w 90 stopni już podczas lekkiego upadku.

Śruby których używamy, w większości pochodzą z Polski i są optymalnie dobrane pod względem wytrzymałości. Są na tyle elastyczne, aby się nie łamać i na tyle twarde, by nie wychylać nadmiernie przy upadku. Dzięki temu podczas upadku przez dłuższy czas będą stanowiły ochronę podczas ślizgu na asfalcie. Dodatkowo zminimalizowaliśmy ryzyko złamania crash pada i utraty ochrony podczas ślizgu. Co więcej, zminimalizowaliśmy również nadmierne wygięcie przy upadku motocykla na bok a poprzez to gorszą ochronę.

Każdy element crash padów Perun™ toczymy na obrabiarkach CNC, z wysokiej jakości materiałów, dzięki czemu zachowujemy wysoką estetykę wykonania. Co więcej nasze programy na obrabiarki CNC trwają średnio dwu lub nawet trzykrotnie dłużej niż podczas tej samej produkcji podobnych detali. Podsumowując jest to kosztowny i czasochłonny proces, ale pozwala zachować wysoką estetykę i pozytywne wrażenia wizualne.

Crash pady Perun

Perun to bardzo klasyczna konstrukcja, którą mogłeś już widzieć w większości światowych marek crashpadów. Ponadto produkujemy je w Polsce z najlepszej jakości materiałów i sprzedajemy w bardzo dobrej cenie detalicznej. Co więcej, używamy najwyższej jakości polimerów, o bardzo wysokiej gęstości, przez co nie zetrą się po kilkunastu metrach ślizgu. Dodatkowo, tuleje aluminiowe wytaczamy zawsze z pełnego wałka aluminium lotniczego EN7075. Kupujemy klasowe śruby polskich i europejskich producentów. Nasze konstrukcje są skrupulatnie wyliczane na wytrzymałość i dopasowane indywidualnie do każdego motocykla, aby sprostać Waszym oczekiwaniom.

Co to crash pady?

Są to akcesoria, które zapewnią Ci ochronę podczas upadku motocykla. Crash pady Perun ograniczą uszkodzenia motocykla przy wywrotce na bok. Co najważniejsze stanowią dodatkową ochronę silnika i podzespołów nadwozia. Ponadto ograniczą koszty związane z naprawą motocykla po wywrotce na bok. Co więcej, potrafią skutecznie wyhamować pojazd podczas tak zwanego ślizgu na asfalcie, a nawet na twardym szutrze. Podsumowując, stanowią podstawowe wyposażenie każdego motocykla.

Czy warto założyć crash pady Perun?

Czy warto założyć crash pady Perun? Oczywiście, że warto i jest to pierwszy zakup, który powinieneś zrobić po zakupie motocykla. Co więcej, warunek jest taki, aby były to dobre crash pady, to znaczy takie, które nie uszkodzą Ci punktu montażowego na motocyklu. Takimi crash padami są właśnie Peruny, które są wyjątkowo bezpieczne w ślizgu. Dodatkowo zostały sprawdzone przez tysiące motocyklistów. Lepiej założyć sprawdzone crash pady takie jak Perun i uniknąć ogromnych wydatków na oryginalne części motocykla po szlifie.

Jak zamontować crash pady w Hondzie CBF 1000 (2006 - 2010)?

Miejsce, w którym zamontować crash pady Perun, znajdziesz w instrukcji. Widzisz je teraz na zdjęciu obok. Fabryczną śrubę zastąpisz, śrubą z zestawu przykręcając, poszczególne elementy crash pada.

Średni czas, jaki potrzebujesz na zamontowanie crash padów po przygotowaniu narzędzi to około 15 minut

W dwustronicowej instrukcji znajdziesz schemat konstrukcji, zdjęcia i opis tego, jak zamontować crash pady.

Zdjęcia poglądowe crash padów Perun na motocyklach:

Więcej informacji
Waga1.000000
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Crash pady Honda CBF 1000 przed liftingiem 2006 2007 2008 2009 2010 PERUN
Twoja ocena
Sprzedawany przez
Wysyłamy w 1 dzień
Zwrot do 14 dni
Kraj wysyłki
POLSKA
Sprzedawany przez
Kontakt

Zamów kontakt

Nasi doradcy skontaktują się z Tobą w najbliższym możliwym terminie, w godzinach pracy infolinii -  od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę: w godzinach 9:00-17:00