VeloMarket
Darmowa dostawa do punktów Paczkomat® InPost dla wybranych produktów i zarejestrowanych klientów
Crash pady Triumph Speed Four dwuśrubowe Azarel PRO

Crash pady Triumph Speed Four dwuśrubowe Azarel PRO

Crash pady TDM 900 TDM900 Yamaha ślizgacze ramy dwuśrubowe Azarel PRO

Crash pady TDM 900 TDM900 Yamaha ślizgacze ramy dwuśrubowe Azarel PRO

Crash pady Yamaha YZF R6 600 1999 2000 2001 2002 dwuśrubowe Azarel PRO

Zostań klientem VeloBanku i zapłać za ten produkt Final Price Default User 319,13 zł
Final Price Velo User 319,13 zł
SKU
15085779086

Azarel PRO

Seria zaawansowana

Crash Pady dwuśrubowe Yamaha YZF R6

Dedykowane dla motocykli z roczników do 2002 roku

  • Crash pady wymagają ingerencji w owiewkę.

Przedmiotem sprzedaży jest pełny komplet bocznych crash padów ramy marki Azarel z serii PRO, wraz z montażem.

Komplet zawiera :

  1. Końcówki crash padów z tworzywa syntetycznego 2 szt.;
  2. Tuleje korpusów 2 szt.;
  3. Śruby w różnych klasach twardości 4 sztuki / 2 szt. na lewą stronę i 2 szt. na prawą
  4. Łączniki z aluminium lotniczego PA9 2 szt. (Adaptery sytemu dwuśrubowego);
  5. Tuleje redukcyjne oraz/lub dystansujące 2 szt.;
  6. Szczegółowa, indywidualna instrukcja montażu crash padów;
  7. Pudełko;
  8. Naklejki z logo Azarel PRO na motocykl;

KONSTRUKCJA DWUŚRUBOWAMODUŁOWA

Konstrukcja modułowa SERII PRO polegająca na zastosowaniu dwóch śrub o różnych klasach twardości, oraz rożnych stopów aluminiumod miękkich po twarde stopy używane w lotnictwie.

  1. PUNKT WYCHYŁU ŚRUBY
  2. FAZA REDUKCYJNA ZMNIEJSZAJĄCA ŚREDNICĘ STYKU
  3. ALUMINIUM O MNIEJSZEJ TWARDOŚCI
  4. TWORZYWO POCHŁANIAJĄCE ENERGIĘ
  5. ŚRUBA O NIŻSZEJ WYTRZYMAŁOŚCI NA ROZCIĄGANIE Rm=800
  6. TWARDE STOPY ALUMINIUM LOTNICZEGO
  7. ŚRUBA O WYSOKIEJ WYTRZYMAŁOŚCI NA ROZCIĄGANIE Rm=1200

Jak zamontować crash pady w YZF R6 600 do 2002 r.

Punkt montażu crash padów na ramie znajduje się na zdjęciu obok.

W celu montażu crash padów należy wykręcić śrubę fabryczną wskazaną w instrukcji i w jej miejsce wkręcić śrubę z zestawu. Następnie postępuj krok po kroku zgodnie z instrukcją. Montaż jest stosunkowo prosty i możliwy do przeprowadzenia przez każdego motocyklistę z podstawową wiedzą mechaniczną.

Crash pady w YZF R6 600 do 2002 roku zamontujesz w ok. 30 min. pomijając przygotowanie owiewki do montażu.

Szczegółową instrukcję jak zamontować crash pady w YZF R6 600 znajdziesz w pudełku wraz z crash padami Azarel PRO.

! Montaż wymaga wycięcia otworów montażowych w owiewce !

Dwuśrubowy modułowy™ system serii Azarel PRO™ przenosi obciążenia w większym stopniu na łącznik crash pada a nie na ramę motocykla.

         W cyklu produkcyjnym serii Azarel PRO zastosowaliśmy odrębne rodzaje stopów lekkich. Konstrukcję tworzą pojedyncze elementy wykonane z materiałów o innej twardości oraz śruby o odmiennych właściwościach mechanicznych stali. Części aluminiowe są wykonane z 3-ech różnych stopów aluminium, które spełniają 3 różne europejskie normy ISO. Dzięki zastosowaniu aluminium EN AW-7075, EN AW-2017A, oraz EN AW-5754 oraz śrub o wytrzymałościach stali na rozciąganie Rm=800, Rm=1000 oraz Rm=1200, powstała nowatorska konstrukcja o budowie modularnej™. Oznacza to, że przykładowy zestaw naszych crashpadów modułowych™ z serii Azarel PRO może składać się nawet z 14-nastu różnych elementów, z których każdy spełnia określoną funkcję. Ewentualny wychył śruby podczas mocnego ślizgu następuje w większym stopniu na śrubie o niższych właściwościach stali na rozciąganie i odbywa się na naszej tarczce pośredniej, a nie bezpośrednio na elementach konstrukcyjnych motocykla. Siły przenoszone są w większym stopniu na element akcesoryjny, a nie na fabryczne punkty konstrukcyjne motocykla. Całość dopełnia sprawdzona i wypróbowana końcówka z tworzywa sztucznego.

Każdy pojedynczy element ślizgacza składający się na gotowy produkt wykonywany jest z pełnego wałka materiału. Tworzywo sztuczne nie jest odlewane przy użyciu matrycy odlewniczej. Odpowiednio gatunkowe tworzywo z dodatkiem grafitu jest frezowane i nawiercane zawsze tylko i wyłącznie z pełnego wałka, dzięki czemu zachowuje swoje właściwości chemiczne oraz strukturę materiału. Tylko taki rodzaj produkcji w naszym przekonaniu zapewnia końcówkom wymiennym z tworzywa właściwą dla nich wytrzymałość.

Ostateczny kształt gotowego elementu z tworzywa uzyskuje się na obrabiarkach CNC, co zapewnia dokładność i powtarzalność obrabianych elementów. Korpusy aluminiowe oraz dystanse również wytaczane są z pełnego wałka, nie używamy gotowych produktów (rur, tulejek, pierścieni itp.) Każdy element aluminiowy posiada nabity jednoznaczny, niepowtarzalny identyfikator.  Części aluminiowe są indywidualnie sygnowane poprzez ręczne nabijanie stalową puncą.

Materiały użyte do produkcji pochodzą z Polski oraz państw UE. Wszystkie detale, półprodukty, produkty dodatkowe, materiały marketingowe składające się na całość kompletu zostały wykonane w Polsce.

Co odróżnia serię Azarel PRO od konkurencji ?

  • System dwuśrubowy;
  • Modułowa konstrukcja stopów lekkich;
  • Gruba tarcza pośrednia ze stopów lotniczych;
  • Jedne z najlepszych materiałów konstrukcyjnych na rynku europejskim;
  • Atrakcyjny poziom ustalonej ceny optymalnej dla projektu o tak dużym koszcie produkcji;

AZAREL PRO to crash pady dwuśrubowe™ modułowe™ z serii zaawansowanej

Państwa motocykl to dzieło sztuki inżynieryjnej, rozumiemy to, dlatego projektując nasze produkty i staramy się im dorównać.

Nowe, zmodernizowane modele serii zaawansowanej w stosunku do poprzedniego sezonu.

Crash pady produkowane w Polsce

Więcej informacji
Waga1.000000
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Crash pady Yamaha YZF R6 600 1999 2000 2001 2002 dwuśrubowe Azarel PRO
Twoja ocena
Sprzedawany przez
Wysyłamy w 1 dzień
Zwrot do 14 dni
Kraj wysyłki
POLSKA
Sprzedawany przez
Kontakt

Zamów kontakt

Nasi doradcy skontaktują się z Tobą w najbliższym możliwym terminie, w godzinach pracy infolinii -  od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę: w godzinach 9:00-17:00