VeloMarket
Darmowa dostawa do punktów Paczkomat® InPost dla wybranych produktów i zarejestrowanych klientów
Gra pamięciowa TIP TOP CLAP DJ05120

Gra pamięciowa TIP TOP CLAP DJ05120

Gra karciana Czerwony Kapturek DJ05126

Gra karciana Czerwony Kapturek DJ05126

Gra karciana Gorilla - makao DJ05123

Zostań klientem VeloBanku i zapłać za ten produkt Final Price Default User 53,35 zł
Final Price Velo User 53,35 zł
SKU
DJ05123-OD

Cel gry: Pozbądź się wszystich kart.

Zasady gry: Najmłodszy gracz kładzie kartę „animal” (zwierzę) na środku stołu (np. ” Tigre – tygrys” + ” Bus Rouge- Czerwony bus”). Następnie kolejny gracz kładzie kartę „animal” tego samego koloru (np. crocodile- krokodyl + Bus Rouge- Czerwony bus) lub kartę z tym samym zwierzęciem z busem innego koloru (np. Tigre + Niebieski Bus). Jeżeli gracz nie ma możliwości, to pobiera kartę z kupki i kolejka przechodzi na kolejnego gracza. Gra jest kontynuowana wg tych samych zasad.

Specjalne karty:

1 karta Jokera: Tę kartę kładziemy obojętne w którym momencie, gdy gracz nie ma właściwej karty. Kolejny gracz kładzie kartę „animal” o kolorze wybranego przez siebie busu lub kartę „gorille”.

4 karty „éléphant”- słoń: karta zmieniająca kierunek gry. ( gdy gracz „B” kładzie tę kartę, wtedy kolejka przechodzi na gracza „A”).

4 karty „singe”- małpka: kolejny gracz przeskakuje kolejkę( gdy gracz „A” kładzie tę kartę, gracz „B” nie może grać; kolejka przechodzi na gracza „C”).

4 karty „panthère”- pantera: wszyscy pozostali gracze dobierają po 1 karcie.

4 karty gorille + 1 bus: te karty kładziemy na karcie „animal”- zwierzę w kolorze odpowiadającemu kolorowi busu lub na karcie Jokera (np. kartę „gorille + żółty bus możemy połóżyć na karcie „Zebra + Żółty bus). Jak tylko jest rzucona ta karta pozostali gracze muszą uderzyć kartę z gorylem. Ostatni gracz, który to zrobi musi za karę pobrać 3 karty z kupki i rozpoczyna z wybraną przez siebie kartą zwierzęcia (nie może grać kartą z gorylem, ani z Jokerem).

2 karty goryle + 4 busy: te karty kładziemy na obojętnie jakiej karcie „zwierzęta” lub na karcie Joker. Stosujemy tą samą zasadę co do karty „goryl” + 1 bus.

PS: gdy nie ma już kupki, mieszamy wszystkie karty ze stosu i odwracamy tworząc nową kupkę.

Koniec gry:

Gdy gracz ma ostatnią kartę w ręku to musi powiedzieć „Goryl” inaczej pobiera dodatkową kartę.

Wiek 5-99

Ilość graczy: 3-5

Czas trwania: ok 20 minut

Wymiary opkaowania: 8,5 x 17 x 2,8cm

Więcej informacji
Waga0.000000
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Gra karciana Gorilla - makao DJ05123
Twoja ocena
Sprzedawany przez
Kredyt VeloFotka RRSO 0%
Zwrot do 14 dni
Kraj wysyłki
Polska
Sprzedawany przez
Kontakt

Zamów kontakt

Nasi doradcy skontaktują się z Tobą w najbliższym możliwym terminie, w godzinach pracy infolinii -  od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę: w godzinach 9:00-17:00