VeloMarket
Darmowa dostawa do punktów Paczkomat® InPost dla wybranych produktów i zarejestrowanych klientów
Gra karciana Gorilla - makao DJ05123

Gra karciana Gorilla - makao DJ05123

Gra karciana Mini natura DJ05128

Gra karciana Mini natura DJ05128

Gra karciana Czerwony Kapturek DJ05126

Zostań klientem VeloBanku i zapłać za ten produkt Final Price Default User 53,35 zł
Final Price Velo User 53,35 zł
SKU
DJ05126-OD

CZERWONY KAPTUREK

Zawartość - 50 kart (24 karty „opowieści” + 10 kart z wilkiem +8 kart z myśliwym w lesie + 8 kart z wilkiem w lesie)

Cel gry - Być pierwszym, który korzystając z kart „opowieści” ułoży w całość historie o czerwonym kapturku.

Przygotowania - na środku stołu ułożyć w okręgu 8 dowolnych kart, przedstawiających wilka w lesie bądź leśniczego w lesie, obrazkiem do dołu. Pozostałe 8 kart z obrazkiem „lasu” położyć na stosiku pośrodku utworzonego okręgu z kart. Potasować razem 34 kary (24 kary „opowieści i 10 kart z wilkiem) i rozdać po 3 dla każdego z graczy, reszta kart utworzy talię do grania.

Reguły gry - Zaczyna najmłodszy z graczy. Podczas każdej kolejki gracze mają 3 opcje ruchu:

- położyć przed sobą kartę „opowieści” z jakimkolwiek numerem, oprócz karty z numerem 6 która musi być grana na końcu.

-zwrócić jedną z 3 swoich kart z powrotem do talii kart (odkładamy ja zawsze pod spód talii)

- spróbować wygrać kartę opowieści, wyłożoną przez przeciwnika poprzez położenie na niej karty z wilkiem. Jeśli dojdzie do takiej sytuacji, wówczas gracz, na którego kartę został położony „wilk”, stara się uchronić swoja kartę, odwracając jedna z kart z obrazkiem lasu tworzących okrąg. Zanim się to stanie gracz „broniący” swojej karty, musi unieść ręce nad okrąg kart i powiedzieć wierszyk:

„ Kiedy wilka gdzieś poniesie,

bawimy się w lesie.

Kiedy wróci na swe włości ,

pożre nas w całości.”

Następnie gracz odwraca jedną z kart „lasu” tworzących okrąg i jeśli:

- odwrócona karta przedstawia wilka w lesie, gracz „broniący” swojej karty opowieści, traci ją na rzecz przeciwnika, który położył wcześniej kartę wilka na wybrana kartę „broniącego”. Wygrywający może dzięki zdobytej karcie zacząć układać swój rząd kart opowieści, bądź dołożyć ją do już posiadanych kart, uzupełniając swoją opowieść. Karta wilka wraca na spód talii.

- odwrócona karta przedstawia leśniczego w lesie, gracz „broniący” krzyczy „bang” i wilk zostaje zabity, a karta obroniona. Karta wilka wraca na spód talii.

Zawsze po skończonym ruchu, gracze muszą dobrać kartę z talii kart tak, aby „na ręku” mieli zawsze 3 karty. Gra toczy się zgodnie z ruchem wskazówek zegara.

Zawsze kiedy z koła kart „lasu” jedna z kart zostaje odkryta, musi być zastąpiona kolejna karta ze stosika znajdującego się pośrodku okręgu utworzonego przez karty „lasu”. Odwrócona karta wraca na spód stosiku.

Koniec gry - wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy ułoży całe opowiadanie składające się z 6 kart „opowieści”.

Wiek 4 do 7 lat

Ilość graczy: od 2 do 4

Więcej informacji
Waga0.000000
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Gra karciana Czerwony Kapturek DJ05126
Twoja ocena
Sprzedawany przez
Kredyt VeloFotka RRSO 0%
Zwrot do 14 dni
Kraj wysyłki
Polska
Sprzedawany przez
Kontakt

Zamów kontakt

Nasi doradcy skontaktują się z Tobą w najbliższym możliwym terminie, w godzinach pracy infolinii -  od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w sobotę: w godzinach 9:00-17:00